sâmbătă, 20 august 2016

Reintoarcerea la liceu

19 August 2016- o zi de neuitat cu extrem de mari emotii. Asta pentru ca ne-am revazut dupa 20 de ani de la terminarea liceului. Cei de la Colegiul Mihai Eminescu din Iasi, Promotia 1996 au avut ocazia sa se intilneasca intii la liceu, dupa aceea la petrecerea de La Castel.


Dimineata a fost plina de emotii, de ginduri frumoase, de clipe ce nu voi avea cum sa le uit. E imposibil sa pasesti pragul liceului si nu simti ca totul vibreaza, ca iti vin atitea lucruri in minte, ca ti-ai dori sa retraiesti cit mai mult timp ceea ce a fost.
Pentru mine, Colegiul Mihai Eminescu a reprezentat temelia a ceea ce am devenit iar dascalii mei au reusit, in timp, sa imi ofere puterea, exemplul, optimismul. Nimic nu e intimplator in viata si nici macar faptul ca eu am ajuns sa invat la acest liceu. De multe ori ma intreb ce drum as fi ales daca nu eram absolventa de Eminescu?


Datorita meseriei de jurnalist am vazut si am trait multe dar nimic nu a fost la intensitatea reintilnirii cu ai mei colegi de liceu, colegi de promotie si cu profesorii.
Sunt extrem de incintata ca Ana Crudu si Daniel Lupu au dat tonul pentru unica intilnire si ca am facut parte din tot ce a fost. Dimineata la liceu parca pluteam si visam in continuu iar dupa amiaza la petrecere aveam impresia ca visul e mai intens.
Peste 60 de persoane din diferite colturi ale lumii au ajuns la Iasi ca sa traim totul impreuna. Distantele s-au micsorat imediat ba au disparut cind am ajuns in curtea liceului, neschimbata, plina de freamatul frunzelor ca in anii de liceu.

Nimic nu se poate compara bucuria completata de emotii si povesti, de imaginile care sunt memorabile si cu fotografiile pe care le vom primi zilele urmatoare.
La multi ani, Promotia 1996!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu