luni, 13 februarie 2017

18 ani de radio

       E 13 februarie, e Ziua Mondială a Radioului. Îmi amintesc cu plăcere sau cu emoție de cei 18 ani de muncă în radio. Cred că am reușit să învăț multe dar mai e de învătat. Mereu e de învățat și mă bucur cîd am de la cine să învăț, cînd întîlnesc oameni de valoare care își pun amprenta. Le mulțumesc tuturor și pentru a nu uita pe nimeni postarea de astăzi va rămîne așa cum un imens mulțumesc tuturor.

       Cînd au trecut cei 18 ani? Nu știu. Eu doar mă bucur de multitudinea de lucruri interesante, de emoții, de situații mai puțin plăcute pentru că apar și dintr-astea. Am avut norocul să găsesc interlocutori minunați și asta mi se pare wow. Am aflat povești pe care nu le aflam dacă nu eram jurnalist, am înțeles anumite aspecte pe care publicul larg nu le poate vedea sau afla așa ușor. Da, e o meserie frumoasă cea de jurnalist radio.
     La mulți ani oameni de radio de pe tot globul! Sănătate, inspirație, perseverență!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu