marți, 2 mai 2017

Am fost invitat special la o lansare de carte

      Zilele trecute am fost invitat special la o lansare de carte. O tînăra care lucrează în București a revenit în Iași cu prima sa carte. Este vorba despre Roxana Mihalcea, cea care a lansat prima sa carte "Umbrela trăirilor mele".
      Experiența a fost la fel de frumoasă ca și cartea tinerei scriitoare. De la început m-a fascinat titlul, o metaforă foarte bine aleasă. Pentru mine umbrela reprezintă un mediu unde scriitoarea își poate strînge gîndurile, experiențele, trăirile.
      În carte, stilul este direct, pune punctul pe I de multe ori. Am descoperit sinceritate debordantă împletită cu sensibiltate și cu realism.
    Roxana a făcut multe paralele în titlurile povestirilor, un aspect care te determină să reiei lectura pentru a nu rămîne semne de întrebare. La un moment dat, tînăra vorbește despre antibiotice iar eu, cititorul din mine speră că a găsit tratamentul pentru omenire pentru că, da, cartea poate avea și un rol terapeutic.
   Fiecare poveste poate fi o zi din viața Roxanei sau poate fi o lecție de viață pentru ceilalți.
   Recomand tuturor "Umbrela trăirilor mele".Lectura plăcută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu